Ez a Snoopy játék DOS-ra jelent meg 1989-ben, a Softek gondozásában, a The Edge fejlesztése. A fiatalabbak körében népszerű képregény/rajzfilm kutya hős Snoopy, és barátai elevenednek meg a képernyőn ebben a logikai feladatokkal tűzdelt kalandjátékban.

A játékprogram képes kezelni az összes DOS grafikai kártyát, EGA, CGA, Hercules, és természetesen VGA vagy SVGA.

A játék célja megkeresni Linus kék takaróját és odaadni neki. Egyszerűen hangzik, de mégsem az! A játékban két takaró is van, így kétféleképpen is meg lehet oldani a feladatot.

A játék tér, helyszínekre (képernyőkre) van osztva, a helyek között a képernyő széléhez sétálva tud Snoopy tovább haladni. A kaland során tárgyakat tud felvenni, letenni, használni. Tulajdonképpen a tárgyak segítségével lehet kisebb-nagyobb feladatokat végrehajtani.

Irányítás

  • Numerikus 8 - Ugrás
  • Numerikus 2 - Tárgy felvétele, eldobása
  • Numerikus 4 - Mozgás balra
  • Numerikus 6 - Mozgás jobbra
  • Numerikus 5 - Tárgy használata
  • Space - Bemenni egy házba
  • F1 - Pause
  • F10 - Újraindítás
  • ESC - Kilépés

Ha egy szereplőnek szeretnél odaadni egy tárgyat, csak tedd le előtte. Nem minden tárgy adható oda karakternek. Valójában nem szükséges minden tárgyat felhasználni, és mint említettem kétféleképpen is megoldható a játék.

Tipp a kezdéshez

A játékot Linus házának a kertjében kezded. Menj jobbra, amíg a nappaliba nem érsz. Ott vedd fel a dunsztos üveget, és vidd vissza a konyhába. Ott öntsd bele a kutya tálkába a tartalmát. Vedd fel újra az üveget, és menj jobbra - hagyd el a házat. Kinn az utcán jobbra tarts, egészen amíg a tóhoz nem érsz. Ott használd az üveget, mire snoopy elfordítja, így a béka bele fog ugrani...

A teljes végigjátszást az ajánlott linkek között keresd (angol nyelvű).

Mindent összevetve egy érdekes, aranyos, családbarát játék, amit néhány óra alatt végig lehet játszani, de sok fejtörést is tud okozni!


Videó